مراکز خرید مشهد
نوشته شده توسط : mali

بازار جنت-بازار های مشهد

بازار جنت در گذشته قسمتی از یک محله بزرگ بوده که با گذشت زمان و به دلیل تغییر وضعیت اقتصادی، به یک راسته بازار تبدیل شد. این محله که سابقا در قسمت مرتفع یا ارگ شهر و محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قیمت های تور مشهد قرار داشت، هم اکنون به قطب تهیه پوشاک در شهر بزرگ مشهد مبدل گشته است. بازار جنت از بازار های قدیمی شهر مشهد است و در حال حاظر در حال عرضه ی پوشاک می باشد. در سفر خود به مشهد با تور مشهد تابستان95 از این بازار قدیمی مشهد دیدن کنید.

بازار جنت-بازار های مشهد

 


برج تجاری آلتون-مرکز خرید مشهد

برج تجاری آلتون یکی از مدرن ترین و با شکوه ترین مراکز تجاری و توریستی شهر مشهد می باشد که در خیابان امیر کبیر واقع گردیده و با استقبال مردم مشهد و گردشگران تور مشهد تابستان95 و سایر شهرها و کشور ها مواجه شده است . کالاهای ارائه شده در این بازار از معروف ترین برندهای معتبر دنیا و کالاهای با کیفیت داخلی تامین شده و شامل : کیف و کفش، پوشاک، صوتی و تصویری، لوزم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، لوازم ورزشی و . . . می باشد.قیمت های تور مشهد

با انتخاب تور مشهد برایسفر به این شهر مقدس حتما سری به این مرکز خرید با مدرن بزنید.

برج تجاری آلتون-مرکز خرید مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد با موقعیت مکانی بسیار عالی و دسترسی به شهر بسیار راحت می باشد که در 100 متری کمربندی شهر مقدس مشهد می باشد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد دارای شش طبقه می باشد . این مجتمع تجاری از لحاظ فنی و مهندسی در ایران رتبه برتر را دارد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد از معماری مدرن و سنتی بسیار خاص تلفیق شده است. مجتمع تجاری دارای گنبد بزرگی با قطر پنجاه متر مانند الماس تراش خورده می باشد . این مجتمع دارای آسانسورهای متعددی می باشد که دسترسی به طبقات دیگر را راحت و آسان کرده است. ایجاد آبنمای دیدنی و جالب با جدیدترین تکنولوژی و همچنین امکانات رفاهی و خدماتی که برای مشتریان و غرفه داران مهیا کرده است. مسافرانتور مشهد تابستان95 از جمله بازدید کنندگان این مرکز خرید می باشند. از دیگر امکانات مجتمع تجاری الماس شرق مشهد رستوران با غذاهای متنوع و فست فود ,  پارکینگ طبقاتی , سرزمین عجایب , اورژانس و مرکز پزشکی , مرکزهای اطلاع رسانی و بانک می باشد. همچنین در طبقات غرفه های لوازم خانگی , رایانه , موبایل , بلور و چینی و کریستال و لوازم صوتی و تصویری وجود دارد که در دسترس برای مسافران قیمت های تور مشهد می باشد.


مرکز خرید وصال مشهد

این مرکز خرید در موقعیت جغرافیایی ویژه ای قرار گرفته است و در مجاورت الماس شرق و در بلوار خیام واقع شده است . در این مرکز خرید انواع مختلفی از طلا و جواهرات و ملزومات عروسی ارائه می شود . مساحت این مجتمع 16000 متر مربع بوده و در 6 طبقه احداث شده که شامل 400 واحد تجاری می باشد .

مرکز خرید وصال مشهد

این مرکز خرید دارای 12 آسانسور ، 22 پله برقی ، تهویه مطبوع ، سیستم های حرارتی و برودتی ، دوربین های مدار بسته ، خدمات بانکی ، آبنمای موزیکال ، تالار پذیرایی ، پارکینگ طبقاتی ، رسوران ، کافی شاپ و مارکتینگ می باشد . بسیاری از مسافران تور مشهد تابستان95 از این مرکز خرید دیدن می کنند .


بازار هنر خراسان مشهد

هدف از ایجاد این بازار احیای هنر خراسان بوده است . هنر بومی و سنتی خراسان که در نوع خود بی نظیر است در بخشی ازمجموعه فرهنگی و هنری کوهسنگی ایجاد شده است . مساحت این بازار در حدود 2560 متر مربع احداث شده است . این بازار دارای 54 مغازه و غرفه در طبقه همکف و 4 سالن در طبقه فوقانی می باشد . قیمت های تور مشهداین بازار در سال 84 افتتاح شده و دلیل برپایی آن ارائه خلاقیت ها و هنر افراد بومی و محلی مشهد می باشد .

بازار هنر خراسان مشهد

در این بازار لوازم سنتی زیبایی به چشم می خورد و همه ساله مسافران تور مشهد تابستان95 از این بازار بازدید می کنند .

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,پاساژهای مشهد,خرید دز مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: